Ми вже повідомляли,що на Смілянщині родина захворіла на CОVІD-19, та почалось усе з чоловіка, який працював водієм автобуса, ним виявився 58-ріний чоловік із Березняків. Було відомо, що він працював водієм у Смілянському АТП. Через цю інформацію містом поповзли неприємні чутки. Люди бояться сідати в автобуси, згадують, що у Кам’янці спалах коронавірусу розпочався від водія… Кажуть, що в АТП знайшли ще кількох заражених, і ця цифра у плітках зросла аж до 10 осіб.
Сміла.UA вирішили провести своє власне розслідування, та звернулась до начальника відділу охорони здоров’я Сергія Юрчика.
Директор ПрАТ «Смілянське автотранспортне підприємство 17128» Петро Даценко розказує, що ж насправді діється на підприємстві:
Дослідження про те, чи збільшує громадський транспорт ризик поширення коронавірусу
Французькі вчені дослідили у Парижі 150 кластерів коронавірусної інфекції, які вдалося виявити від 9 травня до 3 червня. Науковці дійшли висновку, що жоден з них не мав стосунку до систем громадського транспорту. Схожа ситуація і в Австрії — там жоден із 355 осередків інфекції не виник у транспорті.
Якби саме перебування у метро чи автобусі збільшувало ризик захворіти на коронавірус, масштабного спалаху недуги можна було б очікувати у Гонконзі, де до пандемії транспортом щодня користувалося 12,9 мільйона людей. Але ж станом на 17 червня у регіоні зафіксували лише 1 113 випадків COVID-19.
В Японії одна з найбільш завантажених транспортних систем. Кількість випадків коронавірусу у країні з населенням у понад 125 мільйонів не перевищує й 17 тисяч. При цьому більшу частину випадків інфікування можна повʼязати зі спортзалами, пабами, концертними залами.
Як пояснює Хітоші Ошитані, вірусолог та експерт із охорони здоровʼя з Університету Тохоку, це зумовлено тим, що пасажири японської підземки зазвичай самі не розмовляють з іншими людьми і носять маски.
У містах, які сильно постраждали від коронавірусу, як-от Мілан, запуск громадського транспорту не призвів до зростання випадків коронавірусної інфекції. Після піку захворюваності у Південній Кореї спалах недуги зафіксували у столиці країни, Сеулі. Але він теж не був пов’язаний з транспортом — на збільшення захворюваності вплинуло відкриття нічних клубів.
Як зазначається у матеріалі The Atlantic, усе це може означати, що більший ризик для здоров’я становить не поїздка у громадському транспорті, а те, куди та звідки прямує людина. Адже потяг або автобус, де люди мовчать та носять маски, можуть бути безпечнішими, ніж заклади, де багато відвідувачів розмовляють.
Будьте в курсі подій разом з нами: 4733