Відсьогодні галузь обслуговування переходить на українську мову

16 січня 2021 року набирає чинності закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Тобто сьогодні всі надавачі послуг, незалежно від форми власності повинні надавати інформацію про товари та обслуговувати споживачів виключно державною мовою.

Чинності набуває стаття 30 Закону. В ній наголошується, що мовою обслуговування споживачів в Україні є державна мова. Інформація про товар може дублюватися іншими мовами, проте інформація українською не може бути меншою за обов’язковий обсяг інформації згідно з вимогами, встановленими Законом України «Про захист прав споживачів».

Якщо громадянин потрапить у ситуацію, коли порушуватимуться його права на отримання послуг державною мовою, він повинен зафіксувати порушення у книзі скарг та повідомити менеджера чи іншу керівну особу установи з проханням виправити ситуацію. У разі повторного порушення на заклад чекає штраф від 5100 до 6800 гривень.

Також, на прохання клієнта персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою прийнятною для сторін.

Новини компаній
17:00, 7 листопада